Alle varer, der er bestilt i STIHLs online shop, kan returneres inden for 30 dage efter modtagelsen. For at gøre dette skal du oprette returneringen online på din kundekonto under menupunktet »Mine ordrer« eller alternativt ved hjælp af returformularen. Vedlæg derefter retursedlen sammen med den originale pakke, og sæt returlabelen på pakken. Du kan aflevere pakken til den relevante fragtpartner.
Hvis du ikke er tilfreds med en vare, du har bestilt, kan du returnere den til os inden for din 30-dages returret.
STIHL afholder omkostningerne til returforsendelsen for dig, hvis du opretter returneringen online på din STIHL-konto eller via returformularen og bruger den der tilgængelige returlabel til returforsendelsen.
Du kan selv oprette og udskrive en returlabel og en returseddel på din STIHL-konto under menupunktet »Mine ordrer« eller via returformularen.
Hvis du har brug for en anden returlabel til den samme ordre, bedes du kontakte STIHLs kundeservice.
Det er desværre ikke muligt at bytte varer direkte. Returner venligst den uønskede vare og læg en ny ordre.
Hvis du ønsker at returnere et optanket motoriseret apparat, skal du tømme apparatet og teste, om det ikke længere kan betjenes. Apparatet skal pakkes i den originale karton. Der kræves ingen farligt gods-label, hvis ovenstående krav er opfyldt.
Særlige krav skal overholdes, når du returnerer genopladelige batterier og batteridrevne enheder. Du kan finde de relevante krav her Returnering af genopladelige batterier.
Du vil modtage din tilbagebetaling på samme måde som betalingen. Hvis du f.eks. har betalt med kreditkort, vil det tilsvarende beløb blive krediteret din kreditkortkonto.
Så snart vi har modtaget din returnering, får du en e-mail, der bekræfter modtagelsen af varerne. Når varerne er blevet kontrolleret, vil du modtage en separat e-mail med mere detaljerede oplysninger om din tilbagebetaling. Hvis du har yderligere spørgsmål om din tilbagebetaling, bedes du kontakte STIHLs kundeservice.
Returneringer kan ikke foretages til STIHL-forhandlere. Brug venligst vores returformular til at sende din ordre tilbage.
Det kan ske, at du modtager flere pakker fra forskellige forsendelsespartnere med en ordre. Returner venligst de enkelte pakker separat via den respektive fragtpartner.
Behold venligst den papkasse, som ordren blev sendt til dig i, og brug den til at returnere varerne. Hvis du allerede har smidt kassen ud, bedes du kontakte STIHLs kundeservice.
Bemærk, at rabatkuponer anvendes forholdsmæssigt på varerne ved bestilling af flere varer. I tilfælde af returnering vil du få refunderet den nedsatte pris. Rabatkuponer refunderes ikke, hvis ordren returneres helt eller delvist.
Hvis du ikke har indløst en værdikupon eller stadig har spørgsmål om din refusion, bedes du kontakte vores kundeserviceteam for at løse dit problem.
Momsrefusion understøttes ikke af vores nuværende systemer. Vi beder derfor om forståelse for, at vi ikke kan refundere moms.
Hvis du har yderligere spørgsmål, eller hvis du er berettiget til en særlig ordning på dette område, bedes du kontakte vores kundeserviceteam direkte.