Hvis du har modtaget en fejlbehæftet eller defekt vare, bedes du kontakte vores STIHL kundeservice. De vil hjælpe dig med reklamationen.
Hvis du har modtaget den forkerte vare, bedes du sende den tilbage til os. Angiv venligst årsagen »Forkert vare« i returformularen.
Du kan til enhver tid følge forsendelsesstatus for din forsendelse via det sporingslink, der er sendt til dig via e-mail. Hvis du har yderligere spørgsmål om leveringsstatus, bedes du kontakte den relevante shippingpartner direkte.
Garantiperioden er 24 måneder ved udelukkende privat brug af STIHL-produkter og 12 måneder ved kommerciel og/eller professionel brug. Yderligere information kan findes i garantibetingelserne.
Som regel er reparationsarbejde under garantien gratis for dig. Se venligst garantibetingelserne for mere detaljerede oplysninger.
Som regel kan enhver STIHL-forhandler udføre vedligeholdelse på din maskine. Du kan finde en STIHL-forhandler i nærheden af dig via forhandlersøgningen.
Afbestillingsreglerne findes i GTC under punkt 4.