Hvis du vil bestille en vare, skal du klikke på knappen »Læg i indkøbskurven«. Alle valgte varer vil blive vist i indkøbskurven. Derfra skal du klikke på »Checkout« for at gå videre til bestillingsprocessen. For at fortsætte med bestillingen skal du først logge ind eller oprette en STIHL-konto. Alternativt kan du bestille som gæst. Indtast derefter dine personlige oplysninger, og vælg en betalingsmetode. Klik på »Køb nu« for at afslutte din bestilling.
Ja, du kan afgive en bestilling som gæst. Det gør du ved at vælge »Bestil som gæst«, når du går til kassen.
Din bestilling kan desværre ikke ændres på et senere tidspunkt. Læg venligst en ny ordre, hvis du ønsker at foretage ændringer.
Du kan annullere din ordre ved at ringe til STIHLs kundeservice. Dog kun hvis ordren endnu ikke er i gang med at blive behandlet. Du kan kun annullere hele ordren, individuelle varer fra en ordre kan ikke annulleres.
I STIHLs online shop finder du et væld af oplysninger om de produkter, der tilbydes. Hvis du stadig ikke føler, at du har fået nok rådgivning, kan du kontakte en af de kvalificerede STIHL-forhandlere. Du kan finde oplysninger om forhandlere i dit område via forhandlersøgningen.
For registrerede kunder gemmes indkøbskurven automatisk på STIHL-kontoen. Hvis du ikke er logget ind, gemmes indkøbskurven i 60 dage efter sidste login.
Registrerede kunder kan se aktuelle og tidligere ordrer på deres STIHL-konto under »Mine ordrer«.
Du kan indløse en voucherkode under bestillingsprocessen i feltet »Indtast voucherkode«. Den tilsvarende rabat vil blive trukket fra ordreværdien. Hvis din kode vises som »ugyldig«, bedes du kontrollere dine oplysninger igen og ellers kontakte vores kundeservice.