Recall - Waiblingen 26.08.2019

STIHL tilbagekalder trimmerhovederne STIHL PolyCut 27-3 og STIHL PolyCut 47-3

recall polycut 26082019

Kvalitetstests har afsløret, at skrueforbindelserne på disse trimmerhoveder kan løsne under drift. Som et resultat er det muligt, at bevægelige dele flyver væk. Hvis disse dele flyver væk, er der risiko for personskade for brugeren, såvel som for tredjepart.                                                                                           

STOP brugen af trimmerhovedet!

Returner straks trimmerhovedet tilbage til din lokale STIHL forhandler. Du får tilbagebetalt købsprisen for dette. Vi vil naturligvis også hjælpe dig med at vælge et passende erstatningsprodukt.
 
Vi beder om din forståelse for denne forsigtighedsforanstaltning. STIHL iværksætter denne handling af hensyn til din egen sikkerhed.

Hvis du har spørgsmål, tøv ikke med at kontakte din lokale STIHL forhandler.

Find nærmeste forhandler

FAQ - Spørgsmål og svar. I princippet gælder den beskrevne procedure alle lande som er omfattet af denne tilbagekaldelse. Dog kan der muligvis være undtagelser grundet lokale krav.

Bliver STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoveder tilbagekaldt?

Kvalitetstests har afsløret, at skrueforbindelserne på disse trimmerhoveder kan løsne under drift. Som et resultat er det muligt, at bevægelige dele flyver væk. Hvis disse dele flyver væk, er der risiko for personskade for brugeren, såvel som for tredjepart.

I hvilke lande bliver trimmerhovederne tilbagekaldt?

Alle STIHL PolyCut 27-3 og PolyCut 47-3 trimmerhoveder solgt frem til nu tilbagekaldes.

Bliver alle trimmerhovederne i denne serie tilbagekaldt?

Alle STIHL PolyCut 27-3 og PolyCut 47-3 trimmerhoveder solgt frem til nu tilbagekaldes.

Mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved er blandt produkterne I denne tilbagekaldelseskampagne. Hvad skal jeg gøre? Hvad er næste skridt?

Vi beklager meget, at du ikke har mulighed for at bruge dit trimmerhoved som forventet.

Tilbagekaldelsen er en sikkerhedsforanstaltning, som STIHL har iværksat som ansvarlig producent. De pågældene trimmerhoveder kan ikke repareres. Hvis du ejer et sådant trimmerhoved, beder vi dig stoppe med at bruge det og omgående indlevere det til din STIHL forhandler, der vil refundere købsprisen.

Vi beder om din forståelse for denne forsigtighedsforanstaltning. STIHL iværksætter denne handling af hensyn til din egen sikkerhed. Hvis du har spørgsmål vedr. proceduren eller har behov for assistance, så tøv ikke med at kontakte din STIHL forhandler.

Jeg ejer en af de omtalte STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoveder. Det virker stadig perfekt. Skal jeg stadig tage det med til forhandleren?

Tilbagekaldelseskampagnen vedrører alle STIHL PolyCut 27-3 og STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoveder solgt frem til nu. Hvis du ejer et sådant trimmerhoved, beder vi dig stoppe med at bruge det og øjeblikkeligt returnere det til din STIHL forhandler – også selvom du ikke kan se, at det er defekt. STIHL forhandleren vil refundere købsprisen.

Vi beder om din forståelse for denne forsigtighedsforanstaltning. STIHL iværksætter denne handling af hensyn til din egen sikkerhed. Hvis du har spørgsmål vedr. proceduren eller har behov for assistance, så tøv ikke med at kontakte din STIHL forhandler.

Mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved er I stykker – vil jeg fortsat få et nyt?

Kontakt venligst din STIHL forhandler, der vil vurdere skaden. Hvis skaden er sket som følge af en løs skrueforbindelse, vil forhandleren refundere købsprisen.

Jeg er ikke sikker på, hvorvidt mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved stadig fungerer. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt venligst din STIHL forhandler, der vil vurdere evt. skade. Hvis skaden er sket som følge af en løs skrueforbindelse, vil forhandleren refundere købsprisen.

Kan jeg bytte mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved til et andet trimerhoved?

Kontakt venligst din STIHL forhandler, der vil refundere købsprisen for dit trimmerhoved og hjælpe med at finde en passende erstatning. Desværre er en direkte ombytning til et andet trimmerhoved ikke mulig.

Kan jeg også returnere mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved I et andet land?

Du kan returnere dit trimmerhoved til en hvilken som helst STIHL forhandler.

Kan jeg returnere mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved til en hvilken som helst STIHL forhandler eller kun hos den forhandler, hvor det er købt?

Du kan returnere dit trimmerhoved til en hvilken som helst STIHL forhandler.

Kan jeg også returnere mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved uden kvittering?

Ja, du kan returnere det uden en kvittering.

Hvornår skal jeg senest returnere mit STIHL PolyCut 27-3 / STIHL PolyCut 47-3 trimmerhoved?

Returner venligst dit trimmerhoved hurtigst muligt til en STIHL forhandler. Brug ikke trimmerhovedet igen.

Vil jeg få pengene tilbage eller et tilgodebevis?

Du vil få pengene tilbage. STIHL forhandleren vil også med glæde hjælpe dig med at finde alternativt trimmerudstyr.

Cookies på denne side

Vi bruger cookies til at give dig en bedre service og oplevelse. Hvis du fortsætter uden at ændre dine indstillinger, vil vi antage, at du accepterer brugen af disse cookies, eller klikke klik her for at finde ud mer om cookies.

OK